E-İKAMET SİSTEMİNDEN NASIL RANDEVU ALABİLİRİM VEYA UZATMA YAPABİLİRİM?

Yenilenen e-ikamet sisteminde internet üzerinden nasıl randevu alabileceğiniz veya uzatma yapabileceğiniz haberimizin içeriğinde verilmiştir.

Yabancılara ait iş ve işlemlerin daha hızlı yerine getirilebilmesi ve Türkiye’de yaşayan yabancıların ikamet izni başvurusu ve ikamet izinleri arası geçiş başvurusu yapabilmeleri ile ikamet izinlerini internet üzerinden uzatabilmesi için kullanılmakta olan “e-ikamet” sistemi 11.02.2016 tarihi itibariyle yenilenerek faaliyete geçmiştir.

Türkçe, Rusça, İngilizce ve Arapça olmak üzere dört (4) dilde hizmet veren yeni e-İkamet sistemi ile yabancıların başvuru esnasında doldurması gereken alanlar daha anlaşılır hale getirilerek her alan için küçük açıklamalar ve genele ilişkin bilgi notları eklenmiştir.

Yeni e-ikamet sisteminden nasıl randevu alınabileceği veya uzatma yapılabileceği fotoğraflarla adım adım anlatılarak ekteki dosyalarda sunulmuştur.


İKAMET İZNİ İLK BAŞVURU RANDEVU ALMA ÖRNEĞİ için aşağıdaki linke tıklayınız.
http://antalya.goc.gov.tr/files/files/document/294201609085512_e-ikametten-nasil-randevu-alabilirim.pdf

İKAMET İZNİ UZATMA BAŞVURUSU RANDEVU ALMA ÖRNEĞİ için aşağıdaki linke tıklayınız.
http://antalya.goc.gov.tr/files/files/document/2942016113458171_e-ikamet-sisteminden-nasil-randevu-alabilirim-veya-uzatma-yapabilirim.pdf
Kayıt: 29.4.2016
Güncelleme:4.5.2016
Paylaş


WS05